خروجی کم آب از شیر مصرف

خروجی کم آب از شیر مصرف

این مشکل می تواند علل مختلفی داشته باشد، از قبیل:

فشار باد مخزن کم شده است،

تیوپ مخزن نشتی پیدا کرده است،

در بعضی موارد کلگی پمپ خراب شده است،

فشار باد مخزن کم شده است

بسیار دیده شده که منبع های ذخیره آب با گذشت از عمر خود و فشار آب زیاد ، دچار افت فشار باد  می شوند، برای رفع این مشکل، بایستی هر ساله نسبت به بررسی فشار باد مخزن اقدام نمود.

در زیر یا بقل مخزن، والف برای باد کردن مخزن تعبیه شده است، در ابتدا دستگاه را از برق جدا کرده، شیر برداشت را باز، اگر منبع خیلی سنگین است، تلمبه را بر والف گذاشته و باد بزنید، اگر آب از شیر مصرف با فشار بیرون آمد، تا متوقف شدن آب باد بزنید، و اگر منبع سنگین بود، و آبی با باد زدن خارج نشد، منبع به احتمال زیاد نشتی پیدا کرده است و بایستی تعویض گردد.پس از باد زدن منبع و تمام شده آب آن، از یک فشار سنج برای اندازه گیری فشار باد داخل مخزن اطلاع پیدا کرده و فشار آن را بین 7-10 PSI تنظیم کنید.

توجه داشته باشید، باد زیاد درون منبع از این اعداد گفته شده، باعث فشار زیاد به تیوپ داخل مخزن، و سوراخ شدن آن طی زمان است.

اگر طبق دستور قبل عمل کرده، و متوجه شدید که منبع نشتی پیدا کرده، بایستی منبع خود را تعویض نمایید

توجه داشته باشید که از علایم کم فشار بودن و یا سوراخ بودن تیوپ منبع، اینست که پس از برداشت حدود یک پارچ معمولی، فشار آب از شیر مصرف کم شده و تنها آب تولیدی دستگاه خارج میشود.

فروشگاه فقیهی که به صورت تخصصی در زمینه ی دستگاه تصفیه آب در قم در حال فعالیت است انواع مشاوره ها را برای خرید دستگاه تصفیه آب در قم در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.